Hejsan, det var vanlig skola idag och dagen var lugn och gick hyfsat snabbt.
När jag kom hem åkte jag med mamma ner och handlade. Sen gjorde jag inget speciellt och helt plötsligt var det kväll och efter vi ätit gick jag upp och tog ett långt bad. Och sen satt jag klistrad framför tv:n i 2 timmar.
 
19:30.20.00-Topmodel svergie (ni hittar dagens avsnitt HÄR)
 
20:00-21:00-Ryttareliten, wow.. Min dröm alltså. (ni hittar dagens avsnitt HÄR)
 
21:00-21:30-Jättebästisar, hahahahha..Kan inte sitta tyst när man kollar på denna humor serie. Man skrattar hela tiden. Johan Glans är ju såklart med. Tycker verkligen ni borde följa denna serie, den började ju förra veckan. SÅ det är bara 2 avsnitt som kommit ut! Super rolig, och värd att se :)
 
Avsnitt 1 Av jätte bästisar-Häääär
 
Avsnitt 2 Av jätte bästisar (dagens)-HÄÄÄR
 
Vi hörs imorgon mer om dagens planer!
Komigen nu är det inte långt kvar till pro-temat.. Faktiskt bara 3 poäng! Kan ni fatta!! TACK så mycket.
Pussar&Kramar//Grace
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej