Hejsan, har inte så värst mycket att göra idag men tänkte bara berätta lite på ett ungefär hur min dag kommer se ut idag.
 
Vi börjar om en halvtimme (08.30) och då har vi 3 lektioner och sedan skulle vi igentligen slutat. Men vår lärare har ändrat på det. Så jag är rääätt sur just nu haha.. Vi skulle alltså slutat 11:30 men slutar 13:30 istället.. Den ända de lägger till är gympan vilket känns lite onödigt efter som rasten där emellan dröjer ut på dagen :(.
Aja, sånt är livet!
När vi slutat så åker jag hem och blir hemma i typ 1 timme haha, för sen är det utvecklingssamtal för mig. Alltid lika nervöst men tror det kommer gå bra.
 
VId 18.00-19.00 åker jag hem till pappa och passar min lilla syster som även fyller 9 månader idag :)
Så det är väl mina planer hitintlls så får vi se om det dyker upp något på vägen
 
Kramar, Grace!
 
 
 

1 kommentarer

Emmsiii

26 Mar 2014 19:47

Har ni inte pro nu? :D

Kommentera

Publiceras ej