Imorse så sa mamma att jag skulle få åka buss till skolan istället för hon skulle ut på morgonen så jag fick fixa mig jättesnabbt och jag hann med bussen, trodde verkligen att jag skulle komma försent men de gjorde jag inte tur! 
Under skoldan så var det rätt chill som alltid och vi hade slöjd som andra timmen och vi tog bussen dit. Det har blivit rätt kallt nu om man jämför med förra veckan, ush. Några har sagt till mig att det kanske kommer börja snöa men det vill jag inte fastän jag älskar snö, vill ha sommar nu nu nu.
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Men snart så börjar top model så det är braa! Jag och Grace har bestämt att vi ska sluta äta så mycket godis men det går inte så jättebra... hehe.
 
Förresten vad tycker ni om vår nya header? Kommentera gärnaaa! Kram, Nancy! 
 

Kommentera

Publiceras ej