Den senaste tiden har jag känt/kommit närmre många personer och de gör att jag är mår toppen!
 
 Det finns de dagarna då jag älskar att blogga och har hur mycket motivation som helst och de dagar där det bara är stressigt att ha en blogg.
 
 Jag vill att alla ska må bra, när någon mår dålig så mår jag dålig.
 
 Jag älskar godis.
 
 Min favorit serie är Pretty Little Liars.
 
 Jag tittar på någon film eller serie varje dag innan jag ska somna, det är då jag släpper allt, fokuserar på filmer och blir trött.
 
 När jag sitter i en bil så måste jag alltid göra en konstig sak med fötterna när bilen kör mellan 2 stolpar... Kan verkligen inte sluta med det och jag har verkligen försökt men nej. Detta gjorde jag första gången utomlands när jag var 5 år kanske.

1 kommentarer

♀Linnéa♀

06 Feb 2014 21:17

tack detsamma! :) Åh jag älskar också pretty little liars så himla bra!

Kommentera

Publiceras ej