Hejsan! Fölåt för den hemska uppdateringen ifrån både min & Nancy's sida. 
Ändring på det nu! 
Idag vid 13.00 tiden kom en kompis till mamma hit ifrån Danmark. Vi åt lunch. Och åkte sedan till vällingeblomman. För att hon har en son på 3-4 år. Så det var ju en dröööm för honom, haha.
Fick en filt ifrån mammas kompis som jag velat ha länge så blev superglad! Och fick även 5 st olika nagellack ifrån Loréal Paris. Så det var super snällt av henne ju!
 
Så hon åkte hem, så åkte vi och handlade. Har massa godis & b&J till ikväll :P Haha har även köpt hem dessa nya fanta smakerna på Hemmakväll. Redan testad den i "grape" smaken. Och den är super god tycker jag! Men inte testad Strawberry smaken. Har ni smakat den? Är den god?
 
Ikväll blir det mys med familjen, film & god mat & en vanlig myslördag.
Och imorgon åker jag & Nancy till vanningen och badar, skönt att försöka koppla av lite dessa dagarna nu i helgen. Och spendera dagarna med de man verkligen tycker om. De som får mig på bra humör.
 
Hoppas er dag har varit fin! 
Sorry för det långa inlägget, hoppas ni orkade läsa hela!
Kramar, Grace!! :)
 
Jag lovar iallafall bättre upd! Puss
Nagellacken & Filten








 

Kommentera

Publiceras ej