Xoxo, Grace!
 

 
1. Puder från Maybelline New York - super stay 24 H.
2. Eyeshaow från Mac - Guldig (minns inte namnet på färgen)
3.Böjer mina ögonfransar från sephoras ögonfransböjare
4. Zik-Zakkar ut (stavning) på toppen av fransarna med cat eyes (knappt något kvar av den ,vilket är bra eftersom fransarna inte blir klumpiga & den sepererar fransarna bra. Varför jag inte kör ända inne ifrån rot kanten är för då förstör jag börjningen jag gjort med ögonfransböjaren.)
5. Toppar med Volume millon lashes
6. Drar en enkel linje med Estee Lauders eyeliner på vattenlinjen av ögat. (skit bra, tips inlägg om den HÄR http://nancygrace.blogg.se/2014/march/skonhets-tips-ggr-2.html)
7. Fräshar upp allt med mitt läppglans ifrån estee lauder. 
Hoppas ni gillade inlägget! Kramar Grace.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej