Man behöver absolut inte planera sin framtid! Men jag tycker att det är kul att fantisera lite kring hur mitt liv ska se ut som vuxen.
 
Många fantiserar och drömmer - men ingen får aldrig den exakta drömmen - men låt oss, fantisera.
 

Jag har alltid velat jobba som veterinär. Älskar verkligen djur! Och är inte ett dugg rädd för blod och sånt.Och har alltid växt upp med djur. Just nu har jag 1 katt och 4 hundar. Så det skulle nog passa mig. För att jobba som veterinär måste man ha rätt toppade betyg. Jag har tyvärr inte det. Men försöker jobba mig upp mot toppen och jag skavill ha de där toppade betygen. Jag ääääälskar inredning & hus - Har även tänkt på mäklare (sån som visar runt hus). Är även väldigt bra på lägga upp budget & innerst inne är jag faktiskt smart. Vi får se! Jobba med kläder skulle också vara en drööööööm. 
 
Men det viktigaste är att man tjänar bra på sitt jobb, men måste även trivas.
 
Jag har alltid velat bo på en egen gård med 2 hästar, kille och 2 barn och massor djur. Men tvekar fortfarande lite på det med gård.. Hästarna, kille, 2 barn är typ redan bestämmt hahah.. Men kanske kan man bo i "stan" liksom, men ändå ha hästarna på en gård i närheten. Men vilken dröm att ha hästarna utanför dörren liksom.. Älskar gård, men har svårt för ensamheten.. Vi får se där med haha ;)
 
Har nästan redan bestämmt namn på mina barn redan haha (fanasi). Innan tvekade jag på om jag skulle ha barn, ville adoptera 2. Men om jag får 2 killar - Hannes & Marcus. Men om jag får 2 tjejer (ååhh svårt, älskar alla dessa 4 namn)- Kelly, Celina, Felicia , Johanna. Men det skulle nog bli - Kelly & Celina. 1 kille & en tjej - Hannes & Kelly.. Hur gullit som helst enligt mig.
 
Sen står också "gå som victoria secret model & va med där" på listan. hahahhahah dream on baby..
 
Men.. Det är långt kvar, detta är min dröm. Långt ifrån riktigt. Men vi får se, jag lär höra av mig hur det blir ska ni se ;) Hahha puss
 
Hur ser din framtid ut? Skulle vara såååå kul att se! Varför inte kommentera den här eller göra ett likadant inlägg som mig på din blogg? Fast med din historia? Jag vill se!! Pussar Grace

Kommentera

Publiceras ej