Japp.. Då va vi här igen. Måndag, som faktiskt inte är så hemsk. Vi har bara 4 lektioner. Och slutar 14.00.
Och den börjar på ett bra sätt, not. Haha vi börjar 09.00 idag, men jag trodde att vi börjarde 08,30 så jag var här typ 08,20 haha.. Så nu sitter jag här och väntar på vi ska börja.
 
Igår?;
Gjorde jag inte så mycket, vi var på vellingeblomman och efter det så åkte jag & min bror ner och tränade. Och jag har så fruktansvärt ont i min ena fot. Så det var som att foten sa till skon att inte följa med haha.. För jag glömde mina gympa skor hemma. Så sprang inte, utan bara tränade med vikter. Men tror heller inte att det skulle vara så smart om jag skulle springa.
 
Idag; Idag är det vanlig skola, lite senare (16.00 tiden) åker jag till Shalle och rider honom. Vi tränar nog lite skänkelvikningar & kanske hoppar lite. Så det ska bli mysigt i detta fina väder!
 
Känner att detta inlägget blev väldigt rörigt. Sorry, men vi hörs senare!
 
Kramar, Grace :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej